Alla inlägg den 21 december 2007

Av thedarkerme - 21 december 2007 20:55

tycker sådär att jag till vardags att jag känner mig väldigt svensson. Men idag upptäckte att jag nog inte är det. För om inget annat så har jag ett väldigt öppet sinne. Jag var ute och gick runt omkring möllan med en jobbarkompis och hon reagerade hela tiden på ska vi säga variationen av stilar. Då undrar man, har hon inte reagerat på mig? Hon har till och med sett mig hur jag klär på mig till fest.

Men Men, Så e det.


Har faktiskt varit ute och druckigt öl idag, öl och GT. *mums* 

Men jag är tidigt hemma idag. (särkilt i jämförelse med förra fredagen jag inte var hemma förän ja hm lunchtid dagen efter.)

Jag är nämligen så jäkla trött, det har varit mycket med jobbet idag.

Och så har jag mycket att göra imorgon..


Tappade Piercingen igen på bussen.

Som tur e så hittade jag smycket igen.

Men jag bytte nu åter till den svarta kulan,

den är mycket snyggare.  






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards