Alla inlägg den 23 december 2007

jul

Av thedarkerme - 23 december 2007 14:30

Så är det julafton imorgon så jag vill ta tillfället i akt och önska folk och fä en God Jul. Även om det då var midvinterblot den 21 tror jag. Och vi nordbo´s egentliga jul tycker jag. (personlig åsikt) Vi här i norden firar jul för att ljuset är på väg tillbaka. (därav ordet jul tror jag )


Tänker nu på en artikel jag läste nån stans idag var en liten pojke inte fick lov att fira jul med sin klass och träffa tomten av hans lärare för att han inte var kristen.(ok hans föräldrar ville inte att han skulle vara med i religionskunskapen (läs kristendomskunskapen) ) Själv ser jag inte att julen och tomten har sååå mycket med kristendomen att göra. Men Men. Alla tolka saker och ting olika.


Låter jag förvirrad nu så är det för att jag fortfarande är rejält förkylt och är ynklig. Och så håller jag på att få en förkylningsblåsa.  Tog ut min piercing nu för ett tag för att jag är så spänd i käken. (då leker jag mer med den)


Nu ska jag iväg och fixa tvätten.  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards