Direktlänk till inlägg 11 december 2007

Svammel

Av thedarkerme - 11 december 2007 17:08

Jag vet inte vad jag ska skriva i dagens inlägg,

men jag hade tänkt mig att skriva lite varje dag.

Vi får väl se om det blir så.

Tror egentligen inte det. Saker och ting blir aldrig som man tänkt sig ändå.


Sitter här istället för att föra mitt vanliga svenssonliv,

  • borde städa,
  • borde kanske börja med maten,
  • borde julpynta,
  • borde fixa med julkorten,
  • borde duscha, (sniffar lite i armhållan)


Och säkert en hundratjugo andra saker som jag inte kan komma på just nu.

--------------------------------------------------------------------------------------------


Men på fredag så är det julfest via jobbet,

det ska ändå bli kul.

Hm, det ska bli intressant och se ifall där är nån som upptäcker att jag har färgat håret.


Och så ska jag ha min svarta kula på min labrett,

ska bli skönt att slippa messmycket jag har nu. ;0)

Glitterstenar är inget för mig.

(till trots att jag funderar på en liten glittersten i halsgropen. ((en piercing av nått slag, vi får se)))

Köpte en ny kjol, ganska fin, även om den kanske är lite för modern för min smak egentligen. Men till mitt försvar så har jag letat efter en just sådan kjol i flera år. Gissa om jag blev glad över att hitta den direkt på HM.

Sedan hade jag redan hittat några tjockare knästrumpor på Shock.

Vad jag ska ha för blus vet jag inte. Kanske Nightmare before Christmas blusen eller bara en svart långarmad tröja. I alla fall något svart hade jag tänkt mig...Helst av allt hade jag velat ha min hellbunnykjol på mig,

Men det är dock en jobbfest sååå... *suck*


-------------------------------------------------------------------------------------------

Nää nu får jag väl gå iväg och göra något på min lista...

 
 
BeaTris

BeaTris

11 december 2007 21:42

Hej & Tack för titten. Kul att du gillar tipsen, alltid trevligt med lite feedback på det man gör.

//E

http://beatris.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thedarkerme - 29 januari 2008 19:33

Idag var jag inne hos Poul och blev piercat, Om det gjorde ont? Ja det gjorde inte, men inte mer ont än labretten. ;0)   Och nu, ja den känns, men den gör absolut inte ont, riktigt fin blev den, mycket finare än räknat med.   Jag kommer dra mig lite...

Av thedarkerme - 27 januari 2008 16:21

Coolt av den danska melodifestivalen att ha en sådan här låt. Jag vet inte om jag gillar den eller inte...     ...

Av thedarkerme - 23 januari 2008 17:03

På tisdag så ska jag iväg och pierca mig. Ser så fram emot det.    Jag hoppas att det ska bli en vertikal hood, men det är ju inte alla som det funkar på.   Om inte så blir det nog en triangle. Men vi får väl se!     ...

Av thedarkerme - 17 januari 2008 16:39

Mår skit just nu! Allting är bara så jäkla något något något. Jag trivs superbra med mitt jobb, men inte med min arbetskamrat. Men va f_n ska man göra, jag tycker inte direkt att jag kan gå upp till chefen og säga att det inte funkar. Det är mindre...

YES

Av thedarkerme - 17 januari 2008 16:29

Dregel!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *se youtube länken!*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards